1. Forma prawna współpracy

  • Franczyzobiorcy są podmiotami działającymi niezależnie i samodzielnie, korzystając ze wsparcia 2C Consulting.
  • Nie jest wymagane prowadzenie działalności gospodarczej, aby zacząć współpracę - jest to jednak wymóg formalny podpisania umowy franczyzowej

2. Doświadczenie franczyzobiorcy

  • Doświadczenie w obszarze szkoleń i konsultingu formalnie nie jest wymagane.
  • Kandydaci są weryfikowani przede wszystkim pod kątem doświadczenia sprzedażowego i potencjału biznesowego.
  • Wiedza merytoryczna jest uzupełniana w trakcie cyklicznych szkoleń, sesji coachingowych, spotkań oraz podczas asystowania w projektach wdrożeniowych.

3. Rozpoczęcie / zakończenie współpracy

  • Rozpoczęcie współpracy następuje po podpisaniu umowy i uiszczeniu opłaty licencyjnej.
  • Zakończenie współpracy w sytuacji złamania reguł umowy lub za obustronnym porozumieniem.

4. Umiejscowienie w strukturze i komunikacja wewnętrzna

  • Każdy z franczyzobiorców ma przypisanego opiekuna – konsultanta 2CC, z którym kontaktuje się w sprawach merytorycznych.
  • Sprawami formalnymi zajmuje się koordynator ds. franczyzy.
  • Franczyzobiorca nie ma formalnie przydzielonego regionu i może prowadzić działania w całej Polsce, mając w swoim CRM klientów z całego kraju
  • Na tyle, na ile to ma sens wykorzystujemy w komunikacji skype, google drive, drop box itp.

5. Nasza kultura pracy w Sieci

  • Cenimy wzajemnie swój czas, nie zabieramy go innym, jeśli nie musimy
  • Lubimy się i szanujemy, chcemy by czas zawodowy był też miło spędzonym czasem
  • Ufamy sobie i uczciwość wzajemną zakładamy a priori
  • Pomagamy sobie, nawet jeśli niekoniecznie mamy w tym interes
Klienci, którzy nam zaufali:
  • GLS
  • Sits
  • Poczta
  • PGE
  • MRR
  • Lotto
  • Logos
  • Kruk
  • Konsalnet
  • ING
  • Tauron
  • Paradyż