Rozpoznawalna marka produktowa i renoma nazwiska franczyzodawcy.

Nasze produkty są rozpoznawalne przez określoną grupę odbiorców, co daje możliwość poszerzenia rynku, na którym obecnie funkcjonujesz i wzmacnia wiarygodność w oczach Klientów. Oznacza to również zmniejszenie ryzyka związanego z uruchomienia własnego biznesu poprzez podniesienie opłacalności ekonomicznej podejmowanych działań.

Sprawdzony pomysł, funkcjonujące na rynku produkty

Zapoznamy Cię z know-how firmy.  Inwestując stosunkowo nieduży kapitał ,  zyskujesz dostęp do gotowych  produktów pomysłów i modeli bez konieczności ich wypracowania,  co wydatnie przyspiesza realizację Twoich założeń biznesowych.

Cztery miesiące wsparcia ze strony osobistego coacha

Uruchamianie sprzedaży nowych dla siebie produktów zawsze wymaga czasu i mobilizacji. Każdy nowy Franczyzobiorca otrzymuje swojego opiekuna, który odpowiada za uzyskanie jak najszybszej pierwszej sprzedaży. Daje to szybsze wejście w oferowany system sprzedażowy oraz generuje pierwszy sukces, na którym można się najwięcej nauczyć.

Przewaga, dzięki byciu częścią grupy

Wejście do sieci franczyzowej umożliwia korzystanie z efektów kampanii promującej badanie TDI,  co ułatwia dostęp do klientów,  przy jednoczesnym zachowaniu efektywności kosztowej. Zyskujesz również  dostęp do potencjału wszystkich relacji franczyzodawcy i pozostałych konsultantów w wymiarze merytorycznym i sprzedażowym.

Klienci, którzy nam zaufali:
  • GLS
  • Sits
  • Poczta
  • PGE
  • MRR
  • Lotto
  • Logos
  • Kruk
  • Konsalnet
  • ING
  • Tauron
  • Paradyż