Paweł Kopijer |
--- |
Absolwent studiów MBA (Thames Valley University, London); obecnie prezes zarządu polskiego oddziału American Society for Training and Development; wiceprezes polskiego oddziału European Coaching Institute, prezes pierwszej w Polsce firmie brokerskiej rynku szkoleń; prezes 2C Consulting sp. z o.o., uczestnik i prelegent wielu międzynarodowych konferencji HR oraz misji studyjnych w Europie. Od roku 1993 trener, konsultant HR, menedżer i właściciel różnych podmiotów szkoleniowych i konsultingowych, dyrektor zarządzający w Polskim Stowarzyszeniu Zarządzania Kadrami, specjalista ds. szkoleń, HR menedżer w spółce z branży IT. Wykładowca na studiach dziennych i podyplomowych na takich uczelniach jak Wyższa Szkoła Psychologii Społecznej, Politechnika Warszawska, Politechnika Gdańska, Wyższa Szkoła Europejska im Tischnera, WSPiZ im. Koźmińskiego. Ekspert i wykładowca w projektach unijnych takich jak Inwestycja w Kadry; aktualne zainteresowania: optymalizacja procesów szkoleniowych w polskich organizacjach, nowoczesne metody oceny efektów biznesowych polityki szkoleniowej, szacowanie wskaźnika ROI dla inwestycji szkoleniowych od lat współpracuje jako dziennikarz i publicysta z miesięcznikiem Personel i Zarządzanie, autor wielu publikacji i opracowań o tematyce zarządzania ludźmi (Home & Market, Serwis HR, Vademecum Szkoleń, Gazeta Prawna, Rzeczpospolita, CH Beck) |
Jacek Małkowski |
Absolwent Uniwersytet Warszawski, na wydziale ekonomiczo-społecznym. Posiada 17-letnie doświadczenie menedżerskie, zdobyte m.in. w międzynarodowych korporacjach sektora finansowego, od 15 lat jest menedżerem i coachem projektów realizowanych w największych firmach w Polsce, zarówno w sektorze komercyjnym, jak i państwowym, 10-letnie doświadczenie trenerskie i coachingowe, prowadzi szkolenia dla kadry menedżerskiej (od średniej do najwyższej) oraz dla pracowników liniowych, autor szeregu publikacji z zakresu polityki szkoleń i rozwoju oraz zarządzania zmianą: „Serwis HR”, „Asystent Personalny” (Wolters Kluwer), „Manager” (Infor), jedna z dwóch osób w Polsce posiadająca unikalne doświadczenie w badaniu rentowności projektów szkoleniowych metodą J. Phillipsa. Współzałożyciel i uczestnik spotkań merytorycznych Klubu Szkoleniowca, przy 2C Dom Brokerski Rynku Szkoleń. |
|
Monika Ziaja |
Absolwentka Uniwersytetu Opolskiego na wydziale przyrodniczo-technicznym. Licencjonowany konsultant SEB/SEA projektuje narzędzia i systemy do polityki szkoleniowej. Posiada doświadczenie zawodowe związane z branżą farmaceutyczną, ubezpieczeniową, obrotem nieruchomościami. Realizowała projekty kompleksowego wdrażania systemów szkoleniowych, a także przeprowadziła badanie rentowności szkoleń ( między innymi w Bank Śląski, Kruk S.A., Bims Plus, Skraw-Mech). Odpowiadała za usprawniania procesów sprzedażowych oraz była odpowiedzialna za projektowanie systemu ocen, motywacyjnego oraz systemu szkoleń Kierowników Regionalnych i Przedstawicieli Farmaceutyczno – Medycznych. Prowadzi szkolenia z tematyki towarzyszącej zakresowi oferowanych usług konsultingowych np: Diagnoza Potrzeb Szkoleniowych w programie Profesjonalny Menedżer Szkoleń przy Fundacji Obserwatorium Zarządzania, oraz inne moduły, które są wynikiem doświadczeń w strukturach sprzedażowych tj. techniki sprzedaży, budowanie zespołu, autoprezentacja czy efektywna komunikacja. Koordynator projektów w Polish Society for Training and Development – aktualnie w pierwszym Badaniu benchmarkingowym polityki szkoleniowej w polskich przedsiębiorstwach, którego jest współtwórcą. Ukończyła Akademię Mistrzów Treningu na poziomie profesjonalista. Posiada doświadczenie w zakresie doradztwa zawodowego i w tym zakresie również prowadzi szkolenia. Wykładowca Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie. |
|
Dariusz Tadrała |
Absolwent psychologii na Wydziale Nauk Społecznych Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego, ukończył studium podyplomowe Zarządzanie Kadrami w Nowoczesnej Firmie na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu, jest absolwentem szkoły coachingu The Art & Science of Coaching (program certyfikacyjny ICF) przy Uniwersytecie Jagiellońskim, ukończył cykl Profesjonalny Menedżer Szkoleń. Tematyka w jakiej się specjalizuje to: zarządzanie rozwojem pracowników nastawionym na efektywność biznesową: planowanie i realizowanie działań rozwojowych i szkoleń, Assessment i Development Centre, rekrutacja i wdrażanie pracownika, systemy kompetencji, systemy ocen pracy i kompetencji, rozmowy rozwojowe; wszelkie aspekty kompetencji kierowniczych: komunikacja i budowanie relacji przełożony-podwładny, budowanie zespołów, organizacja pracy i kierowanie zespołem. Posiada ponad piętnaście lat doświadczenia w „miękkim HR”, zrealizował w sumie ponad 5 000 godzin szkoleniowych i warsztatowych dla wielu dużych firm, między innymi takich jak VOLVO, CUSSONS POLSKA, KGHM, PKN Orlen, Polkomtel, NOMI, AUTOLIV, Almi Decor, OBI Polska. Ostatnie 10 lat odpowiedzialny za rozwój personalny w duże sieci handlowej, początkowo jako trener wewnętrzny, a ostatecznie jako szef Działu Rozwoju Personalnego. Budował od podstaw wiele standardów dotyczących realizacji działań rozwojowych i systemów szkoleń, zarządzał dużymi projektami rozwojowymi dla kadry menadżerskiej średniego i wyższego szczebla, cyklami szkoleniowymi dla różnych działów firmy oraz dużymi procesami rekrutacyjnymi. Tematyka projektów jakie realizował to m.in.: kompleksowy program rozwoju kadry menedżerskiej, system kompetencji dla kadry menedżerskiej, system szkoleń standardów obsługi klienta dla sił sprzedaży, kompleksowy program rozwoju kadry działu zakupów, development i Assessment Centre dla dyrektorów sprzedaży, system trenerów wewnętrznych standardów obsługi klienta, system ocen i rozmów okresowych pracowników sprzedaży, badania zaangażowania pracowników, procesy rekrutacyjne do nowych marketów, system wdrażania pracowników, system szkoleń produktowych dla sprzedawców. |
|
Małgorzata Skorupska |
Konsultant HR, trener biznesu. Absolwentka studiów MBA (Univerisity of illinois at Urbana-Champaign); certyfikowany Menedżer Kompetencji, Konsultant SEB oraz Menedżer Projektów (IPMA). Członek Polskiego Stowarzyszenia zarządzania Kadrami oraz Polish Society for Training and Development (PSTD). Posiada dziesięcioletnie doświadczenie w zakresie zarządzania zespołami i projektami oraz doświadczenie doradcze w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi, zdobyte w trakcie pracy na stanowiskach Menedżera Sprzedaży, Menedżera Projektów HR oraz Konsultanta HR, m.in. w Grupie Radiowej Agory, Competency Institute oraz jako Freelancer. |
|
Michał Szczypek Konsultant SEB Trener Biznesu
|
Posiadam ponad 16 letnie doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta oraz ponad 10 letnie doświadczenie trenerskie. Pierwsze szlify szkoleniowe zdobywałem w ING Banku Śląskim, gdzie przez 3 lata pełniłem funkcję Trenera Wewnętrznego rozwijającego wiedzę produktową i umiejętności sprzedażowe pracowników Banku. Od 2014r. prowadzę własną firmę szkoleniową. Projektuję i realizuję projekty rozwojowe, które realnie wpływają na poprawę konkretnych wskaźników biznesowych u moich klientów. Poprzez rozwijanie ludzi pomagam w rozwoju firm.Posiadam ponad 16 letnie doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta oraz ponad 10 letnie doświadczenie trenerskie. Pierwsze szlify szkoleniowe zdobywałem w ING Banku Śląskim, gdzie przez 3 lata pełniłem funkcję Trenera Wewnętrznego rozwijającego wiedzę produktową i umiejętności sprzedażowe pracowników Banku. Od 2014r. prowadzę własną firmę szkoleniową. Projektuję i realizuję projekty rozwojowe, które realnie wpływają na poprawę konkretnych wskaźników biznesowych u moich klientów. Poprzez rozwijanie ludzi pomagam w rozwoju firm.Od 2014r stale współpracuję z największym pasażerskim kolejowym przewoźnikiem w Polsce – PKP Intercity. Uczestniczyłem w projekcie wdrażania na polskie tory kolei dużych prędkości – pociągów Pendolino. Odpowiadałem za rekrutację, szkolenia oraz przygotowanie i prowadzenie sesji AC/DC pracowników Drużyn Konduktorskich pociągów Premium. Na co dzień mam wpływ na poprawę jakości obsługi pasażera poprzez prowadzenie szkoleń dla konduktorów i kasjerów. Rozwijam kompetencje liderskie kadry zarządzającej projektując i prowadząc szkolenia z cyklu „Pociąg menadżera”. Poprawiam jakość i atrakcyjność „twardych” szkoleń wewnętrznych poprzez superwizje trenerskie oraz szkolenia Train The Trainers kierowane do instruktorów handlowych i technicznych. Szkoląc pracowników centrali usprawniam przepływ informacji w organizacji poprzez rozwój ich kompetencji komunikacyjnych. Przygotowuję do nowej roli zawodowej kandydatów na kasjerów i konduktorów, prowadząc szkolenia z zakresu standardów obsługi pasażera. Opracowywałem modele kompetencyjne oraz prowadziłem rekrutacje na szereg stanowisk w organizacji. Swoje aktywności prowadzę zarówno w formie tradycyjnej jak i on-line.W 2018r. podjąłem współpracę z siecią marketów budowlanych OBI. Pod moją opieką znajduje się 20 marketów na południu i południowym zachodzie kraju. Dzięki stałej współpracy z dyrektorami sklepów oraz kierownikami działów przygotowuję działania rozwojowe dostosowane do realnych potrzeb pracowników. Pomagam sklepom w realizacji planów sprzedażowych regularnie szkoląc doradców z zakresu m.in. technik sprzedaży, radzenia sobie z trudnych sytuacjach z klientem czy zarządzania sobą w czasie. Regularnie prowadzę treningi w miejscu pracy z wykorzystaniem kamery, dzięki którym doradcy mogą rozwijać w sobie większą samoświadomość mocnych stron i obszarów do rozwoju. Projektuję i prowadzę szkolenia z cyklu „Szkoły Menadżera OBI”, przygotowując przyszłych kierowników do pełnienia roli lidera. Zajmowałem się kompleksowym przygotowaniem (opracowanie scenariuszy, filmowanie, montaż) filmów szkoleniowych z zakresu wiedzy produktowej, pomagających wdrożyć do pracy nowych pracowników marketów.W latach 2018 – 2021 w sieci MAKRO, przygotowywałem i realizowałem szkolenia oraz filmy szkoleniowe dla pracowników hal sprzedaży z zakresu standardów obsługi klienta oraz technik sprzedaży.Stale współpracuję z firmami szkoleniowymi oferując szkolenia m.in. z technik sprzedaży, obsługi klienta czy kompetencji menadżerskich dostarczając klientom rozwiązań „szytych na miarę” – realizujących konkretne cele biznesowe. Swoje projekty realizuję w duchu idei SEB – Szkoleń Efektywnych Biznesowo, opartej o model HRD BP.Własne kompetencje społeczne i menadżerskie rozwijam realizując projekty związane z szeroko rozumianą kulturą. Jestem pomysłodawcą i dyrektorem Czatów Zamkowych – Festiwalu Piosenki Literackiej im. Jacka Kaczmarskiego – unikalnej w skali kraju imprezy literacko-muzycznej. Stale współpracuję z Wrocławskim Salonem Jacka Kaczmarskiego. Współorganizuję koncerty z pod znaku Return To The BatCave. Jestem perkusistą wrocławskiego zespołu Give Up To Failure. |