pawe

Paweł Kopijer
Konsultant Nadzorujący

---

Absolwent studiów MBA (Thames Valley University, London); obecnie prezes zarządu polskiego oddziału American Society for Training and Development; wiceprezes polskiego oddziału European Coaching Institute, prezes pierwszej w Polsce firmie brokerskiej rynku szkoleń; prezes 2C Consulting sp. z o.o., uczestnik i prelegent wielu międzynarodowych konferencji HR oraz misji studyjnych w Europie. Od roku 1993 trener, konsultant HR, menedżer i właściciel różnych podmiotów szkoleniowych i konsultingowych, dyrektor zarządzający w Polskim Stowarzyszeniu Zarządzania Kadrami, specjalista ds. szkoleń, HR menedżer w spółce z branży IT. Wykładowca na studiach dziennych i podyplomowych na takich uczelniach jak Wyższa Szkoła Psychologii Społecznej, Politechnika Warszawska, Politechnika Gdańska, Wyższa Szkoła Europejska im Tischnera, WSPiZ im. Koźmińskiego. Ekspert i wykładowca w projektach unijnych takich jak Inwestycja w Kadry; aktualne zainteresowania: optymalizacja procesów szkoleniowych w polskich organizacjach, nowoczesne metody oceny efektów biznesowych polityki szkoleniowej, szacowanie wskaźnika ROI dla inwestycji szkoleniowych od lat współpracuje jako dziennikarz i publicysta z miesięcznikiem Personel i Zarządzanie, autor wielu publikacji i opracowań o tematyce zarządzania ludźmi (Home & Market, Serwis HR, Vademecum Szkoleń, Gazeta Prawna, Rzeczpospolita, CH Beck)

Jacek Małkowski
Konsultant Nadzorujący

 

Absolwent Uniwersytet Warszawski, na wydziale ekonomiczo-społecznym. Posiada 17-letnie doświadczenie menedżerskie, zdobyte m.in. w międzynarodowych korporacjach sektora finansowego, od 15 lat jest menedżerem i coachem projektów realizowanych w największych firmach w Polsce, zarówno w sektorze komercyjnym, jak i państwowym, 10-letnie doświadczenie trenerskie i coachingowe, prowadzi szkolenia dla kadry menedżerskiej (od średniej do najwyższej) oraz dla pracowników liniowych, autor szeregu publikacji z zakresu polityki szkoleń i rozwoju oraz zarządzania zmianą: „Serwis HR”, „Asystent Personalny” (Wolters Kluwer), „Manager” (Infor), jedna z dwóch osób w Polsce posiadająca unikalne doświadczenie w badaniu rentowności projektów szkoleniowych metodą J. Phillipsa. Współzałożyciel i uczestnik spotkań merytorycznych Klubu Szkoleniowca, przy 2C Dom Brokerski Rynku Szkoleń.
Specjalizuje się w takich obszarach jak: polityka szkoleń i rozwoju (wszystkie procesy), systemy okresowych ocen pracowniczych, zarządzanie projektami, zarządzanie zmianą, kompetencje menedżerskie (przywództwo, zarządzanie zespołem, zarządzanie konfliktem, delegowanie, podejmowanie decyzji), kompetencje osobiste (asertywność, komunikatywność, kreatywność, zarządzanie stresem, zarządzanie czasem, techniki problem solving).
Realizował szkolenia i projekty doradcze między innymi dla: Coca Cola, Agros Nova, Carlsberg, Danone, Kompania Piwowarska, Żywiec Zdrój, Dr. Oetker, Wolters Kluwer , Astellas Pharma, GlaxoSmithKline, KPMG, ING Bank NV, PZU Życie, BPH PBK, Raiffeisen Bank, Finlife, SKOK Stefczyka, Polkomtel, Vision Express, Praktiker, GAZ-SYSTEM, Energis, Agencja Bezpieczeństwa Wewnętrznego, Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, KGHM, PKP, OBOP, Totalizator Sportowy, Akzo Nobel (Nobiles Włocławek), Redan, Marketing House, Organika.

Monika Ziaja
Konsultant SEB

 

Absolwentka Uniwersytetu Opolskiego na wydziale przyrodniczo-technicznym. Licencjonowany konsultant SEB/SEA projektuje narzędzia i systemy do polityki szkoleniowej. Posiada doświadczenie zawodowe związane z branżą farmaceutyczną, ubezpieczeniową, obrotem nieruchomościami. Realizowała projekty kompleksowego wdrażania systemów szkoleniowych, a także przeprowadziła badanie rentowności szkoleń ( między innymi w Bank Śląski, Kruk S.A., Bims Plus, Skraw-Mech). Odpowiadała za usprawniania procesów sprzedażowych oraz była odpowiedzialna za projektowanie systemu ocen, motywacyjnego oraz systemu szkoleń Kierowników Regionalnych i Przedstawicieli Farmaceutyczno – Medycznych. Prowadzi szkolenia z tematyki towarzyszącej zakresowi oferowanych usług konsultingowych np: Diagnoza Potrzeb Szkoleniowych w programie Profesjonalny Menedżer Szkoleń przy Fundacji Obserwatorium Zarządzania, oraz inne moduły, które są wynikiem doświadczeń w strukturach sprzedażowych tj. techniki sprzedaży, budowanie zespołu, autoprezentacja czy efektywna komunikacja. Koordynator projektów w Polish Society for Training and Development – aktualnie w pierwszym Badaniu benchmarkingowym polityki szkoleniowej w polskich przedsiębiorstwach, którego jest współtwórcą. Ukończyła Akademię Mistrzów Treningu na poziomie profesjonalista. Posiada doświadczenie w zakresie doradztwa zawodowego i w tym zakresie również prowadzi szkolenia. Wykładowca Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie.

Dariusz Tadrała
Konsultant SEB

 

Absolwent psychologii na Wydziale Nauk Społecznych Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego, ukończył studium podyplomowe Zarządzanie Kadrami w Nowoczesnej Firmie na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu, jest absolwentem szkoły coachingu The Art & Science of Coaching (program certyfikacyjny ICF) przy Uniwersytecie Jagiellońskim, ukończył cykl Profesjonalny Menedżer Szkoleń. Tematyka w jakiej się specjalizuje to: zarządzanie rozwojem pracowników nastawionym na efektywność biznesową: planowanie i realizowanie działań rozwojowych i szkoleń, Assessment i Development Centre, rekrutacja i wdrażanie pracownika, systemy kompetencji, systemy ocen pracy i kompetencji, rozmowy rozwojowe; wszelkie aspekty kompetencji kierowniczych: komunikacja i budowanie relacji przełożony-podwładny, budowanie zespołów, organizacja pracy i kierowanie zespołem. Posiada ponad piętnaście lat doświadczenia w „miękkim HR”, zrealizował w sumie ponad 5 000 godzin szkoleniowych i warsztatowych dla wielu dużych firm, między innymi takich jak VOLVO, CUSSONS POLSKA, KGHM, PKN Orlen, Polkomtel, NOMI, AUTOLIV, Almi Decor, OBI Polska. Ostatnie 10 lat odpowiedzialny za rozwój personalny w duże sieci handlowej, początkowo jako trener wewnętrzny, a ostatecznie jako szef Działu Rozwoju Personalnego. Budował od podstaw wiele standardów dotyczących realizacji działań rozwojowych i systemów szkoleń, zarządzał dużymi projektami rozwojowymi dla kadry menadżerskiej średniego i wyższego szczebla, cyklami szkoleniowymi dla różnych działów firmy oraz dużymi procesami rekrutacyjnymi. Tematyka projektów jakie realizował to m.in.: kompleksowy program rozwoju kadry menedżerskiej, system kompetencji dla kadry menedżerskiej, system szkoleń standardów obsługi klienta dla sił sprzedaży, kompleksowy program rozwoju kadry działu zakupów, development i Assessment Centre dla dyrektorów sprzedaży, system trenerów wewnętrznych standardów obsługi klienta, system ocen i rozmów okresowych pracowników sprzedaży, badania zaangażowania pracowników, procesy rekrutacyjne do nowych marketów, system wdrażania pracowników, system szkoleń produktowych dla sprzedawców.

Małgorzata Skorupska

Małgorzata Skorupska
Konsultant Współpracujący


 

Konsultant HR, trener biznesu. Absolwentka studiów MBA (Univerisity of illinois at Urbana-Champaign); certyfikowany Menedżer Kompetencji, Konsultant SEB oraz Menedżer Projektów (IPMA). Członek Polskiego Stowarzyszenia zarządzania Kadrami oraz Polish Society for Training and Development (PSTD). Posiada dziesięcioletnie doświadczenie w zakresie zarządzania zespołami i projektami oraz doświadczenie doradcze w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi, zdobyte w trakcie pracy na stanowiskach Menedżera Sprzedaży, Menedżera Projektów HR oraz Konsultanta HR, m.in. w Grupie Radiowej Agory, Competency Institute oraz jako Freelancer.
Obszary doświadczenia to wdrażanie systemów kompetencyjnych, audyty organizacyjne i kompetencyjne, kompetencyjne opisy stanowisk pracy, kształtowanie umiejętności trenerskich kadry kierowniczej, budowanie zaangażowania pracowników. Prowadziła projekty doradcze m. in. dla Sews Cabind Poland, Marwit, Suominen, Starwoods Service Poland Sp. z o.o., Krajowy Rejestr Długów, Grupa Azoty, Impel Security Provider Sp. z o.o., Biuro Studiów i Projektów Gazownictwa GAZOPROJEKT  S.A., CNH Polska Sp. z o.o., Uzdrowiska Polskie (Nałęczów i Iwonicz).

 

 

 

Michał Szczypek foto 1

Michał Szczypek

Konsultant SEB Trener Biznesu

 

  Posiadam ponad 16 letnie doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta oraz ponad 10 letnie doświadczenie trenerskie. Pierwsze szlify szkoleniowe zdobywałem w ING Banku Śląskim, gdzie przez 3 lata pełniłem funkcję Trenera Wewnętrznego rozwijającego wiedzę produktową i umiejętności sprzedażowe pracowników Banku. Od 2014r. prowadzę własną firmę szkoleniową. Projektuję i realizuję projekty rozwojowe, które realnie wpływają na poprawę konkretnych wskaźników biznesowych u moich klientów. Poprzez rozwijanie ludzi pomagam w rozwoju firm.Posiadam ponad 16 letnie doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta oraz ponad 10 letnie doświadczenie trenerskie. Pierwsze szlify szkoleniowe zdobywałem w ING Banku Śląskim, gdzie przez 3 lata pełniłem funkcję Trenera Wewnętrznego rozwijającego wiedzę produktową i umiejętności sprzedażowe pracowników Banku. Od 2014r. prowadzę własną firmę szkoleniową. Projektuję i realizuję projekty rozwojowe, które realnie wpływają na poprawę konkretnych wskaźników biznesowych u moich klientów. Poprzez rozwijanie ludzi pomagam w rozwoju firm.Od 2014r stale współpracuję z największym pasażerskim kolejowym przewoźnikiem w Polsce – PKP Intercity. Uczestniczyłem w projekcie wdrażania na polskie tory kolei dużych prędkości – pociągów Pendolino. Odpowiadałem za rekrutację, szkolenia oraz przygotowanie i prowadzenie sesji AC/DC pracowników Drużyn Konduktorskich pociągów Premium. Na co dzień mam wpływ na poprawę jakości obsługi pasażera poprzez prowadzenie szkoleń dla konduktorów i kasjerów. Rozwijam kompetencje liderskie kadry zarządzającej projektując i prowadząc szkolenia z cyklu „Pociąg menadżera”. Poprawiam jakość i atrakcyjność „twardych” szkoleń wewnętrznych poprzez superwizje trenerskie oraz szkolenia Train The Trainers kierowane do instruktorów handlowych i technicznych. Szkoląc pracowników centrali usprawniam przepływ informacji w organizacji poprzez rozwój ich kompetencji komunikacyjnych. Przygotowuję do nowej roli zawodowej kandydatów na kasjerów i konduktorów, prowadząc szkolenia z zakresu standardów obsługi pasażera. Opracowywałem modele kompetencyjne oraz prowadziłem rekrutacje na szereg stanowisk w organizacji. Swoje aktywności prowadzę zarówno w formie tradycyjnej jak i on-line.W 2018r. podjąłem współpracę z siecią marketów budowlanych OBI. Pod moją opieką znajduje się 20 marketów na południu i południowym zachodzie kraju. Dzięki stałej współpracy z dyrektorami sklepów oraz kierownikami działów przygotowuję działania rozwojowe dostosowane do realnych potrzeb pracowników. Pomagam sklepom w realizacji planów sprzedażowych regularnie szkoląc doradców z zakresu m.in. technik sprzedaży, radzenia sobie z trudnych sytuacjach z klientem czy zarządzania sobą w czasie. Regularnie prowadzę treningi w miejscu pracy z wykorzystaniem kamery, dzięki którym doradcy mogą rozwijać w sobie większą samoświadomość mocnych stron i obszarów do rozwoju. Projektuję i prowadzę szkolenia z cyklu „Szkoły Menadżera OBI”, przygotowując przyszłych kierowników do pełnienia roli lidera. Zajmowałem się kompleksowym przygotowaniem (opracowanie scenariuszy, filmowanie, montaż) filmów szkoleniowych z zakresu wiedzy produktowej, pomagających wdrożyć do pracy nowych pracowników marketów.W latach 2018 – 2021 w sieci MAKRO, przygotowywałem i realizowałem szkolenia oraz filmy szkoleniowe dla pracowników hal sprzedaży z zakresu standardów obsługi klienta oraz technik sprzedaży.Stale współpracuję z firmami szkoleniowymi oferując szkolenia m.in. z technik sprzedaży, obsługi klienta czy kompetencji menadżerskich dostarczając klientom rozwiązań „szytych na miarę” – realizujących konkretne cele biznesowe. Swoje projekty realizuję w duchu idei SEB – Szkoleń Efektywnych Biznesowo, opartej o model HRD BP.Własne kompetencje społeczne i menadżerskie rozwijam realizując projekty związane z szeroko rozumianą kulturą. Jestem pomysłodawcą i dyrektorem Czatów Zamkowych – Festiwalu Piosenki Literackiej im. Jacka Kaczmarskiego – unikalnej w skali kraju imprezy literacko-muzycznej. Stale współpracuję z Wrocławskim Salonem Jacka Kaczmarskiego. Współorganizuję koncerty z pod znaku Return To The BatCave. Jestem perkusistą wrocławskiego zespołu Give Up To Failure.
Klienci, którzy nam zaufali:
  • GLS
  • Sits
  • Poczta
  • PGE
  • MRR
  • Lotto
  • Logos
  • Kruk
  • Konsalnet
  • ING
  • Tauron
  • Paradyż